Les condicions de compra que es descriuen aquí regulen l'ús de la botiga online www.botiga.cetlacalaixera.cat, el titular de la qual és l'Associació Arep per a la Salut Mental (de la qual el CET La Calaixera en forma part), amb seu a Barcelona, al Passeig Maragall 124, CIF G08631574, inscrita al Registre d'Associacions de la Generalitat de Catalunya amb el número 4.317. D'ara endavant, La Calaixera.
Aquestes condicions s'emmarquen a la Llei 34/2002, de l'11 de juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i Comerç Electrònic i estableixen drets i deures de tot aquell/a que utilitzi la botiga www.botiga.cetlacalaixera.cat per trobar i adquirir productes i serveis.
Les persones usuàries o clients assumeixen aquestes condicions de compra i la nostra Política de Privadesa a partir del moment en què entren en aquesta botiga online, ja sigui per consultar o realitzar una compra. En cas que no hi estiguin d'acord, cal abstenir-se de fer cap ús d'aquest lloc web.
Podeu adreçar qualsevol consulta al telèfon 93 243 20 41 o al correu lacalaixera@cetlacalaixera.cat
L'objecte de www.botiga.cetlacalaixera.cat és vendre productes i serveis a empreses i particulars amb les característiques i condicions que s'especifiquen a les corresponents pàgines de la web. Aquestes condicions i característiques són susceptibles de ser modificades, per això cal que el/la client/a les revisi atentament abans d'efectuar cada comanda.
Es pot fer una compra com a usuari convidat, sense registre previ. Al final del procés de compra es decideix si es vol fer un registre (crear compte o no).
Cal entrar les dades al formulari de registre de client/a i es rep un correu amb una contrasenya que el/la client/a pot canviar en el moment d'accedir-hi per primera vegada.
A “El meu compte” es pot consultar informació de comandes i modificar dades. També es pot sol·licitar la modificació de dades mitjançant correu a lacalaixera@cetlacalaixera.cat.
El/la client/a es compromet a facilitar les seves dades de contacte i facturació de forma correcta i certa, alhora que consent que La Calaixera les utilitzi d'acord amb la Política de Privadesa establerta en aquest lloc web.
Realitzar una comanda significa acceptar condicions i característiques dels productes i serveis.
Els preus i condicions exposats són vàlids a cada moment.
En el moment de validar la comanda, el/la client/a pot revisar l'especificació de preus de cadascun dels articles, possibles descomptes, i les despeses de lliurament, en cas que n'hi hagi.
Els articles es facturen amb les tarifes vigents en el moment en què es registri la comanda.
Els clients registrats poden accedir a les seves factures i albarans a l'apartat “El meu compte”. Les factures s'emetran d'acord amb allò establert per a cada client.
Per defecte, la forma de pagament és amb targeta bancària. En els clients convidats (no registrats) aquesta és la única forma de pagament acceptada.
Els clients registrats poden acordar la forma de pagament amb La Calaixera. De manera general es realitza mitjançant domiciliació de rebut.
Segons el tipus de comanda i la ubicació del/de la client/a, el lliurament es fa per mitjans propis, a través del personal de repartiment de la Calaixera, oa través de la xarxa logística de GLS.
Les comandes es lliuraran a l'adreça del client indicada al vostre compte de client.
La Calaixera no es fa responsable si no es pot fer el lliurament per qualsevol error a les dades facilitades pel/per la client/a o per absència de la persona destinatària. No obstant això, adoptarà les mesures necessàries per poder-ho fer com més aviat millor.
Els productes han d'arribar en perfecte estat a la direcció destinatària.
En cas d'edificis o recintes on hi hagi accés restringit, La Calaixera considera complert el lliurament de la comanda quan s'hagi deixat a disposició del client a la recepció o el control d'accés.
El termini de lliurament establert és de 24 hores, comptant només els dies laborables (de dilluns a divendres, exceptuant festius), sempre que hi hagi estoc disponible.
Quan no hi hagi prou estoc, el termini serà de 3 a 4 dies aproximadament. Si és més llarg, La Calaixera es posarà en contacte amb el/la client/a.
En cas que no hi hagi prou estoc disponible, el/la client/a podrà decidir si rebre comandes fraccionades o esperar a completar la comanda per tramitar l'enviament. El termini d'enviament del producte que no estigui en estoc dependrà de la disponibilitat del fabricant, del qual no es pot fer responsable La Calaixera.
Per a una màxima eficiència energètica, La Calaixera recomana no fraccionar les comandes i així limitar els desplaçaments als necessaris.
Les despeses d'enviament són gratuïtes per al client sempre que la comanda superi els 40€ (s'exclou l'IVA). Per comandes inferiors les despeses són de 4€ per comanda.
Si en el moment del lliurament s'aprecia de forma visible i clara, sense necessitat de manipular l'embalatge de l'enviament o el del propi producte, que un producte té defectes provocats per danys al transport o s'aprecia, així mateix, un defecte a la mercaderia rebuda, el/la client/a pot comunicar-ho mitjançant un correu a lacalaixera@cetlacalaixera.cat o al telèfon 93 243 20 41 en el termini màxim de 48 hi La Calaixera farà el canvi per un producte nou o tornarà el seu import al client. Les despeses de transport del segon enviament seran gratuïtes per al/la client/a.
També es pot acordar una rebaixa de preu, en cas que el client es quedi el producte defectuós.
En un termini de 14 dies el/la client/a pot tornar el producte per canvi d'opinió, sempre que estigui en perfecte estat i complet.
Si l'embalatge d'aquest producte no està complet i no manté les condicions originals, és possible que el producte hagi devaluat el preu i així pot ser repercutit al client.
També posem a la vostra disposició el formulari oficial de sol·licitud de devolucions basada en el Reial Decret Legislatiu 1/2007 de 16 de novembre.
La Calaixera no es fa responsable si no es pot fer el lliurament per qualsevol error a les dades facilitades pel/per la client/a o per absència de la persona destinatària. No obstant això, adoptarà les mesures necessàries per poder-ho fer com més aviat millor, i el/la client/a haurà de fer-se càrrec de les despeses del segon enviament.
La Calaixera no es fa responsable de danys que puguin resultar d'un funcionament inadequat o un ús inadequat dels productes comercialitzats a través de la botiga online.
En cas de causes de força major, socials, polítiques o naturals, La Calaixera no es podrà considerar responsable de l'incompliment d'aquestes condicions comercials.