Preguntes freqüents

Com compro al web de La Calaixera?

Pots comprar a La Calaixera accedint-hi com a client/ registrat/da, amb el teu usuari i contrasenya, o bé sense registrar-te. En aquest últim cas el pagament s’haurà de fer amb targeta bancària.

Una vegada has emplenat la cistella amb els articles que vols adquirir, per finalitzar la compra has de clicar “Anar a pagar” a dalt a la dreta de la cistella i podràs realitzar comanda, emplenar dades, si s’escau, i clicar a “Pagar ara”.

Rebràs un e-mail confirmant que hem rebut correctament la sol·licitud de la comanda. En aquest correu trobaràs un número de comanda.

Es pot comprar sense estar registrat?

Si, com a usuari convidat, sense registre previ. Al final del procés de compra es decideix si es desitja realitzar un registre (crear compte o no).

Com em puc donar d’alta al web?

Cal anar a “Crear compte” (part superior dreta) i emplenar el formulari de registre de client/a i introduir una contrasenya, que podreu modificar en qualsevol moment des de “El meu compte”

Qui crea la contrasenya?

Quan es crea un compte, el mateix usuari tria la seva contrasenya, que pot modificar sempre que ho desitgi a “El meu compte”.

Com es pot modificar la contrasenya?

Des de cada sessió de client es pot modificar la contrasenya a l’apartat “El meu compte”..

Com es busquen els articles?

Per localitzar un article en concret, s’introdueix la paraula al cercador (lupa) de la zona superior de la pàgina.

Un cop entrat la paraula clau del producte cercat, es pot filtrar (menú de l’esquerra) per categoria, fabricant i preu.

Clicant a l’article s’entra a la fitxa amb característiques, fotografies, preu i altres detalls.

La quantitat es tria amb el + i el -. Amb el botó “Afegir a la cistella" s’afegeix l’article i si es vol seguir comprant es pot tornar al cercador. Per finalitzar la compra, es clica “Anar a pagar”.

Què faig si no trobo un article al web?

Podeu posar-vos en contacte amb nosaltres per telèfon al 93 243 20 41 (de dilluns a divendres, de 9h a 17.30h) o per e-mail a lacalaixera@cetlacalaixera.cat i us ajudarem a trobar-lo.

Com elimino articles de la comanda / cistella?

Dintre de la cistella, a cada article hi ha una creu que permet eliminar el producte

Hi ha despeses d’enviament?

Les despeses d’enviament son gratuïtes sempre i quan la comanda superi els 40€ (s’exclou el IVA). Per comandes inferiors les despeses són de 5€ per comanda.

Hi ha comanda mínima?

No hi ha comanda mínima, tot i que recomanem racionalitzar les comandes pensant en evitar el malbaratament de recursos materials i energètics.

Per compres inferiors a 40€ (sense IVA) les despeses de desplaçament són de 5€. Per comandes superiors, són gratuïtes.

Quan trigo a rebre la comanda?

El termini d’entrega establert és de 24 hores, comptant només els dies laborables (de dilluns a divendres, exceptuant festius), sempre i quan hi hagi estoc disponible.

Quan no hi hagi suficient estoc, el termini serà de 3 a 4 dies aproximadament. Si es més llarg, La Calaixera es posarà en contacte amb el/la client/a.

En cas de que no hi hagi prou estoc disponible, el/la client/a podrà decidir si rebre comandes fraccionades o esperar a completar la comanda per tramitar l’enviament. El termini d’enviament del producte que no estigui en estoc dependrà de la disponibilitat del fabricant, del que La Calaixera no pot fer-se responsable.

Recomanem esperar a tenir la comanda completa i així reduir l’impacte ambiental dels enviaments fraccionats..

Es permet anul·lar articles un cop feta la comanda?

Cal posar-se en contacte amb nosaltres al 93 243 20 41 (de dilluns a divendres d e9h a 17.30h) o lacalaixera@cetlacalaixera.cat

És gratuïta la devolució?

També pot acordar-se una rebaixa de preu, en cas de que el client es quedi el producte defectuós.

En cas de canvi d’opinió

En un termini de 14 dies el/la client/a pot retornar el producte per canvi d’opinió, sempre i quan estigui en perfecte estat i complert.

Si l’embalatge d’aquest producte no està complert i no manté les condicions originals és possible que el producte hagi devaluat el preu i així pot ser repercutit en el client. També posem a la seva disposició el formulari oficial de sol·licitud de devolucions basada en el Real Decreto Legislatiu 1/2007 de 16 de novembre.

La Calaixera no es fa responsable si no es pot fer el lliurament per qualsevol error en les dades facilitades pel client/a o per absència de la persona destinatària. No obstant, adoptarà les mesures necessàries per poder-ho fer el més aviat possible, i el/la client/a haurà de fer-se càrrec de les despeses del segon enviament.

Favorits

Tots els articles es poden seleccionar com a favorits si la persona usuària està dintre la seva sessió i pot consultar la seva tria de favorits a l’apartat “Favorits”, on s’accedeix clicant a la icona de cor a la part superior dreta del web.

Puc visualitzar comandes, albarans i factures?

Els clients registrats poden accedir a les seves factures i albarans a l’apartat “El meu compte”.

Les factures s’emetran d’acord amb allò establert amb cada client.

Com puc contactar amb vosaltres?

Per telèfon al 93 243 20 41 (de dilluns a divendres, de 9h a 17.30h) o per e-mail a lacalaixera@cetlacalaixera.cat.

Com sé els descomptes que tinc?

Els preus i condicions exposades són vàlides en cada moment. En el moment de validar la comanda, el/la client/a pot revisar l’especificació dels preus de cada un dels articles, possibles descomptes (segons campanya concreta o allò acordat amb cada client), i les despeses de lliurament, en el cas que n’hi hagi.

Informació addicional

Si necessites afegir algun comentari sobre la comanda el pots anotar en aquesta casella.

On puc especificar el codi intern de la meva empresa a una comanda?

Si es necessita afegir un codi de l’empresa client per identificar una comanda concreta, es pot fer a la casella “Ordre de compra” de l’apartat “Informació addicional”.

Com puc pagar?

Per defecte, la forma de pagament és amb targeta bancària. Per als clients convidats (no registrats) aquesta és l’única forma de pagament acceptada.

Els clients registrats poden acordar la forma de pagament amb La Calaixera.